برگزاری جلسه کمیته منتخب آموزشی؛ بررسی درخواستهای حذف درس و تعیین تکلیف دانشجویان دارای غیبت، در آموزشکده ملی مهارت دختران یزد
جلسه کمیته منتخب با حضور تمامی اعضا برگزار شد تا ضمن بررسی درخواستهای دانشجویان مبنی بر حذف درس یا ترم، نسبت به تعیین تکلیف دانشجویانی که دارای غیبت غیرمجاز بودند نیز اقدامات لازم صورت پذیرد.
به گزارش روابط عمومی آموزشکده ملی مهارت دختران یزد، جلسه کمیته منتخب آموزشی روز یکشنبه 31 خرداد ماه 1405 با حضور کلیه اعضای این کمیته برگزار گردید.
در این نشست تخصصی، درخواستهای متعدد دانشجویان مبنی بر حذف یک یا چند درس از برنامه درسی خود و همچنین درخواست حذف ترم مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گرفت. پس از مطالعه پروندهها و تطبیق آنها با آییننامههای آموزشی، تصمیمات مقتضی جهت مساعدت یا رد درخواستها اتخاذ و ابلاغ گردید.
همچنین، یکی دیگر از محورهای اصلی این جلسه، بررسی وضعیت دانشجویانی بود که اساتید مربوطه، فهرست غیبتهای غیرمجاز آنان را به واحد آموزش ارجاع داده بودند. پس از بررسی سوابق و مستندات ارائهشده، برای هر یک از موارد تعیین تکلیف لازم انجام پذیرفت و نتیجه به واحدهای ذیربط اعلام گردید.
رئیس کمیته منتخب در پایان این جلسه تأکید کرد که رعایت نظم و انضباط آموزشی و همچنین پیگیری صحیح فرآیندهای اداری-آموزشی، از اولویتهای اصلی این کمیته برای حفظ کیفیت آموزشی و حمایت از حقوق دانشجویان است.